KatoHaja po raz trzeci
7 lutego nasza drużyna po raz ostatni zmierzyła się w fazie finałowej z kolejnym przeciwnikiem i dyskutowała na temat Młodzieżowych Rad i ich znaczenia dla rozwoju GZM.
WF w Jump City
W dniu 5.02.2025 r.uczniowie klas sportowych 1L i 2L wzięli udział w wyjątkowej lekcji wychowania fizycznego w parku trampolin Jump City. Celem wyjścia było nie tylko urozmaicenie zajęć, ale także rozwijanie koordynacji ruchowej, zwinności i siły poprzez zabawę w nowoczesnym obiekcie sportowym.
Niepełnosprawność - Poznaj, zrozum, zaakceptuj
W dniu 5.02.2025 r. uczniowie klasy 3L1, 3e, 3r oraz 5e uczestniczyli w warsztatach „Niepełnosprawność - Poznaj, zrozum, zaakceptuj”. Było to pierwsze spotkanie z zaplanowanego cyklu, który ma przybliżyć młodzieży problem niepełnosprawności.
Alvernia Planet Studio Filmowe
W dniu 3 lutego klasy 1i,1p,1PN i 2PN poznały Alvernię Planet Studio Filmowe, które intryguje nieziemską architekturą, zachwyca oszałamiającym wnętrzem oraz zaskakuje niekonwencjonalną treścią.
Noc filmowa
TECHNIK DLA PRZEMYSŁU - PRZEMYSŁ DLA TECHNIKA
W dniu 29 stycznia 2025 r. podczas podpisania porozumienia o partnerstwie w zakresie współpracy edukacyjno-przemysłowej promującej ideę: TECHNIK DLA PRZEMYSŁU - PRZEMYSŁ DLA TECHNIKA nasi uczniowie - Marcin Hensel oraz Dominik Harazmus - otrzymali certyfikaty za wykreowanie zwycięskiego logo.
Zdążyć przed Rakiem
W dniu 29 stycznia 2025 r. Wiceprzewodniczący Rady Miasta Katowice Krzysztof Pieczyński odwiedził naszych uczniów, aby podziękować za działania w wolontariacie, w tym za wsparcie podczas biegu Bieg ''Zdążyć przed Rakiem''.
Zakończenie rekrutacji

Zakończenie rekrutacji w ramach projektu „Uczniowskie staże jako inwestycja w zawodową przyszłość”.
W dniach 21 do 24 stycznia 2025 r. uczniowie mogli składać wnioski rekrutacyjne do projektu. Komisja rekrutacyjna wyłoniła 12 uczestników projektu: 3 uczniów kształcących się w zawodzie technik programista, 5 uczniów kształcących się w zawodzie technik ekonomista oraz 4 uczniów kształcących się w zawodzie technik robotyk.