22 stycznia był trzecim dniem wyjazdu w ramach projektu Erasmus+ Glokers, dzień rozpoczął się od wykładów o tym w jaki sposób w miejscach zamieszkania opiekunów projektu podejmuje się działania ekologicznie oraz od wykładu na temat greenwashingu. Drugą część dnia uczestnicy spędzili na powietrzu podejmując się gry miejskiej na terenie Gdańska, aby ukończyć każde z zadań uczestnicy musieli dowiedzieć się informacji, lub historii danego miejsca, które związane były z działalnością ekologiczną lub zrównoważonym rozwojem.
23 stycznia, uczestnicy rozpoczęli od zwiedzania Gdańska z ekologicznej strony razem z przewodnikiem, główną atrakcją był projekt PLONY mający na celu rozprzestrzenianie się roślin na terenie miasta. Po krótkiej przerwie grupa projektowa wzięła udział w warsztatach, w których opowiedziano o ZEROBAN, a następnie na maszynie do szycia mogli zrobić własne gumki do włosów. Kolejne warsztaty zostały poświęcone planowaniu działań do zrealizowania w kolejnych miesiącach projektu, po czym trzeba było odegrać małe przedstawienie, które je ukazuje. Dzień zakończył się integracją grup międzynarodowych poprzez wspólną kolację i śpiewanie piosenek.
#GlokersBootcamp #Gdansk #Sustainability #YouthEmpowerment #Glokers#glokerspl #glokers #sprawiedliwyhandel #zrównoważonyrozwój #glokalnie#fairtrade #zmianyklimatu #climatechange #zrównoważonakonsumpcja#działamglokalnie #polskapomoc #erasmus+ #TydzieńEdukacjiGlobalnej #Edukacja #ZmianaNaLepsze #Glokers #glokerspl #ZrównoważonyRozwój #Kreatywność #ErasmusPlus #GrupaZagranica #FairTrade #TEG2024 #Ekologia #ŚląskaSiećSzkółDebatujących